reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Danka Vrábliková

Danka Vrábliková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som ja a a obcas ja je niekto iný .. milujem vietor, more a knihy...a kopu daľších " maličkostí".. môj svet je mozaika tisicov čriepkov schovaných na morskom dne.. ale morská panna nie som a nikdy nebudem... Zoznam autorových rubrík:  moje vnutorné chaosenie..plávanie z pohladu trenerky aSúkromnéNezaradené

reklama

moje vnutorné chaosenie..

KLUB ČRIEPKAROV

Danka Vrábliková

KLUB ČRIEPKAROV

..sú ľudia, ktorí sú akoby naši súputníci ..vedia o nás všetko  a my o nich  a je tam strašná blízkosť a pritom nikdy sa nedotknú  toho druhého telesne.. sú možno ten protajšok,  ktorý dopĺňa to naše ozajstné ja.. a nikdy to nebude vlastný partner,  lebo tam je úplne iné vnímanie ..tam sú záväzky, tam sú financie, ale tam je aj iná láska: taká zodpovedná, menej vášnivá, skôr priateľská a taká kúsok po čase všedno normálno nahá..

  • 19. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 552x
  • 2
Mars a iné poblúznenia

Danka Vrábliková

Mars a iné poblúznenia

Sú veci, ktoré v sebe dusíme a ktoré sú skryte hlboko v nás.. možno je to preto,  že strach zo straty , či nepochopenia alebo odmietnutia je väčší ako snaha veci vypovedať  a možno riešiť a tak hĺbka diabolského vnútra v nás nadobúda časom nekonečne rozmery a kľúče k zámkom našich tajomstiev padajú až na dno našej duše.. myslime si, že vieme akí sme a že vieme žiť.. hodil by sa tu rým že vieme takú riť.. ale dnes som zistila, že  život  si zbytočne niekedy komplikujeme myslením.. premýšľaním hľadaním.. a že príde deň keď vám doktor povie, že by bolo načím zastaviť sa a konečne žiť, lebo čas je pred vaším cieľom a čaká  na posledný uder..  a vy sa zrazu chcete zo všetkého vykričať.. možno urobíte veci ktore sú divné a možno len sadnete k blogu a začnete rozpravať..

  • 6. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 762x
  • 2
písmenkové harašenie

Danka Vrábliková

písmenkové harašenie

milujem moj mobil a sem tam som chorá z smsiek... ale v dobrom slova zmysle..píšem rada a nielen tu.. moji známi aj priatelia musia občas znašať moje pár riadkove úlety z dňa, z daného okamihu, ked mi to proste nedá nepodeliť sa s nimi o dojmy, pocity a prežívania alebo len tak uplne spontánne blaznivo zaželať  im krasny den, vikend alebo len obyčajné provokatívne usmej sa,nevieš kto sa práve díva..

  • 26. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 968x
  • 2
morske vábenie

Danka Vrábliková

morske vábenie

Je veľa veci, po ktorých človek túži a ktoré sú mu srdiečku bližšie ako čokoľvek ine.. ked som mala osemnásť, vzali ma naši prvý krát k moru na celý mesiac. Túlali sme sa po bývalej Juhoslávii a zlozili ju krížom krážom a zakotvili v terajšom čiernohorskom prímorskom mestečku Igalo..  bolo to jedno z letovísk niekdajšej vlády v Juhoslávii, dokonca priamo tam bola nádherná Titova rezidencia ..  na tomto očarujúcom mieste som zažila moju prvú životnú lásku, ktorá síce trvala iba pár týždňov, ale bolo to tak očarujúce, že som kvôli nej porušila všetky rodičovské príkazy a zákazy a dokonca to bol jediný okamih, keď som si vyslúžila  za neskorý nočný príchod domov aj prvú a poslednú facku od môjho, inak vždy  vyrovnaného otca..

  • 22. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 946x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu