reklama

Ako som sa na študovanie dala:)

Už dobrych pár rokov učím na základnej škole a moje vysokoškolské študium bolo gradované tým, že rovno po štátniciach zrušili mne aj všetkym mojim spolužiakom predmet branná výchova.. Neostávalo nič iné ako niečo vymyslieť, aby som neostala len pri matematike. Úžasná kombinácia sa videla s predmetom informatika a s možnosťou hned po škole pokračovať v študiu.. stalo sa.. a tak dobrych 19 rokov dozadu nás v ramci rozširujuceho štúdia mordovali s dovtedy novým predmetom.. Prešla som, doštudovala a nastúpila do učiteľských radov.. Ale čuduj sa svete - vývoj šiel rýchlejšie ako boli poznatky zo štúdia a tak som začalas pociťovať nedostatok informácií k tejto teme..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Až ako v rozpravke muselo prejsť veľa času, aby si viacerí uvedomili, že je nutné aj v tejto oblasti niečo robiť a nielen rozprávať o samoštúdiu.. A tak zrazu je rok 2009 presne 20 rokov po zrušení brannej a po mojom nastupení na informatiku sa začínam vzdelávať v projekte DVIU . Našli sa korunky a našli sa lektori,priestory, našli sa možnosti na nákup techniky a našli sa ľudia -učitelia bažiaci po nových informáciách v tejto oblasti a mohlo sa začať.. Vačšina z nás išla do tohto projektu s očakavaniami, že sa naučia mnohé a konečne nebude zopár jedincov v tínedžerskom veku vytrčať nad nimi svojimi vedomosťami a že konečne budú mať možnosť ponúknuť aktuálne moderné informacie vo svojich triedach. A možno stretnúť rovnakých fanatikov ako sú oni sami.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už sme absolvovali prvé dva stretnutia z ktorých su pocity rôzne ale hlavne myslím, že do mája sa vôbec nikto z nás nudiť nebude:) také zadanie, hentaké úlohy , to naštudovať , to urobiť a a ešte aj na nič povinné termínované nezabudnúť a vždy piatok alebo sobotu (v decembri dokonca nedeľu ) tešiť sa na príjemnú partiu ľudí rovnakého zmýšľania... Čo lepšie sa mi mohlo stať? Moj kamarat z výšky a mojho radostného detstva už teraz lamentuje, že je škoda, že sa do výberu frekventantov nedostal ,lebo o par týždnov na strednej škole ide vyučovať programovanie , o ktorom nemal ani predstavu a musi sa v rámci samoštúdia s tým natrápiť sám kým to vezme za svoje.. A nás to čaká v našom štúdiu.. Hlavne nebude sami na to ....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Imagine,Delphi,Java a kopa názvov, z ktorých aj mne doteraz sú iba povedomé názvy, nakoľko na základnej škole toho nebolo doteraz veľa ,ale mám pred kamaratom naskok v tom ,že tam stretnem ľudí ktorí sú v tom doma a dúfam že sa od nich niečo naučím:-) Tak uvidím ako to všetko dopadne.. držte mi palce..

Danka Vrábliková

Danka Vrábliková

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

ja som ja a a obcas ja je niekto iný .. milujem vietor, more a knihy...a kopu daľších " maličkostí".. môj svet je mozaika tisicov čriepkov schovaných na morskom dne.. ale morská panna nie som a nikdy nebudem... Zoznam autorových rubrík:  moje vnutorné chaosenie..plávanie z pohladu trenerky aSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu